The Hobbit Türkçe Dublaj HD İndir Tek Link Orijinal


 The Hobbit filmi vizyona girdiği anda internet ortamına bir kopyası da düştü. Bu sanırım Türkiye'ye has bir durum çünkü. Türkçe dublaj Hobbit filmi vizyondayken internetteydi. Ben de filmi edinip izledim. Film hakkında izlemeyenler için kısaca bir kaç ipucu vereyim. Film Yüzüklerin Efendisi serisinin öncesini konu alan bir yapım ve yüzüğün bulunuş hikayesini ve bu ekseni konu ediniyor. Yüzüklerin Efendisi serisinden aşina olduğumuz pek çok karakter filmde karşımıza çıkıyor. Bana göre Yüzüklerin Efendisi kadar iyi değil ama şu film kıtlığının olduğu dönemde iyi bir yapım. Bu tarz filmleri Türkçe dublaj izlemeyi sevmiyorum aslında ama meraktan ben de Türkçe dublaj izledim. Alt yazılı orijinal sesinde çok daha iyi oluyor. Sözü kısa keselim vesselam. Buyrun:

THE HOBBİT









Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018