Ansiklopedik Divan Şiiri Sözlüğü Pdf E-Kitap

 Türk dili ve edebiyatı öğrencileri için eşsiz bir kaynak daha bu yazıda. Prof. Dr. İskender Pala'nın Ansiklopedik Divan Şiiri Sözlüğü.

 Evet vize tarihleri yaklaştığı için bu aralar pek yazı yazamıyorum açıkçası. Ders çalışmam gerekiyor aksi takdirde tabiri caizse hapı yutarım. Eski Türk Edebiyatı dersinde bu yıl hocamız İlyas Yazar'ın şu an için bize almamız gereken kitaplardan birisi olarak ilan ettiği Ansiklopedik Divan Şiiri Sözlüğü'nün satış fiyatı şu an için kitapçılarda :27 TL. Eee tek kalemde 30 TL bir kitaba vermekte zaman zaman kolay olmuyor. Ben de google amcaya danışıp acaba kitap pdf formatında elektronik ortamlarda mevcut mu bir sorayım dedim ve bulup bilgisayarıma indirdim.

 Daha sonra blogda paylaşmak için turbobit'e upload ettim. Yaklaşık 400 Mb. Oldukça yüksek bir boyut ve pdf formatında. İndirip güle güle kullanmanız dileğiyle...



ANSİKLOPEDİK DİVAN ŞİİRİ SÖZLÜĞÜ PDF 

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018