Aruz Vezni Bulma Programı

ARUZ VEZNİ BULMA PROGRAMI

 Sınavlardan bir yandan bastırırken bloğu boşlamış bulunmaktayım. Hal böyle iken az da olsa paylaşım yapmak gerek diye düşünüyorum. Bu yıl başımızın belası konulardan birisi de aruz vezinleri. 

 Evet Eski Türk Edebiyatı dersinde baş belalarından birisi de verilen parçaların aruzun hangi veznine ait olduğunu bulmaktır. Bahrlerle boğuşurken taktiler yardımcınız olur. Sonra imale ve zihaf çıkıverir tüm düzeniniz bozuluyor. Tam her şeyi yoluna koyacak olursunuz bu sefer lanet olasıca ulama çıkar karşınıza. Bazı vezinleri bulmak gerçekten zordur anlayacağınız. 

 Ben bu zorlukta bana yardımcı olması için internette kaynak ararken Fatih Üniversitesi tarafından hazırlanan vezin bulma programını keşfettim ve burada da paylaşmak istedim. Aşağı vereceğim linke tıklayarak şiiri boşluğa yazın yalnız bunu yaparken uzun harfleri ve kesme işaretlerini mutlaka gösterin. Program bazı vezinlerde hatalı olsada fena sayılmaz. Umarım işinize yarar hoşçakalın...

Share this:

1 yorum :

  1. Aruz Vezni Bulma Programı
    -
    Full Programlar Indir >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Aruz Vezni Bulma Programı
    -
    Full Programlar Indir >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Aruz Vezni Bulma Programı
    -
    Full Programlar Indir >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018