Tell Me More İngilizce Eğitim Seti Full İndir Türkçe

tell-me-more-ingilizce-eğitim-seti-full-indir-türkçe
 İngilizce öğrenme-eğitim seti indir başlıklı olan Tell Me More 16-CD  Full Türkçe sürümü ile bu yayında karşınızdayız. Tell Me More Türkçe Full İngilizce eğitim seti ile İngilizce öğrenmek artık sizin için bir keyif haline gelecek. Üstelik bu full sürüm Windows'un tüm sürümlerinde sorunsuzca çalışmakta. Program ile listening ve speaking yapabilirsiniz.  Tell Me More İngilizce Eğitim Setini Türkçe Full ve tek link olarak yayınımızın devamında bulabilirsiniz...

tell-me-more-türkçe-full-indir
Giriş, orta, ileri ve İş Plus seviyesinden oluşmakta olan görsel eğitim setidir. Kurulum cd'si dahil olmak üzere toplam 16 cd'den oluşmaktadır.

Özellikler
• Avrupa Birliği desteği ile hazırlanmış
• 60 ülkede 5 milyondan fazla kullanıcı 
• 90 kurda (30 tekrar kuru) 1000+ saat çalışma olanağı (tüm seviyeler için toplam sayılardır) 
• Dünya lideri ‘’Scansoft’’ telaffuz kontrol sistemi 
• Kişiselleştirebileceğiniz ‘’hazır’’ ders programları 
• Tüm kelimeler için 3 boyutlu fonetik animasyonlar 
• 100’lerce MPEG video
• TEOFL, TOEIC, EUROPEAN COUNCIL, BRIGHT ve BULATS sistemleri ile uyumluluk
• Üst üste Avrupa Birliği Jüri Özel ödülü sahibi (EUROPRIX)
• 2200+ cümle, 15000+ sözcük içeren etkileşimli diyaloglar ve tümü için telaffuz kontrol sistemi, 8000+ kelime içeren konu sözlüğü, 192+ dilbilgisi kuralı, 700+ fiil çekim tablosu, 5000+ alıştırma ve testler (tüm seviyeler için toplam sayılardır) 
• Tamamı Türkçe destekli
ingilizce-eğitim-seti-tell-me-more-full-indir
  • Bilgisayarınızda daemon tools yüklü değilse öncelik ile daemon tools kurun. Kurulumda Free license seçin. Program ücretsizdir.
  • Sonra kurulum cd klasörü içersinde yer alanı kurun. Görsel eğitimin programıdır. Bu programı kurmak şarttır. Klasör içinde
  • Kurulum için gerekli serial mevcut.
  • Programı kurduktan sonra dilediğiniz görseli izlemek için o görseli daemon toolsa takmanız kafi.Dosya türleri iso olup daemon tools sorunsuz olarak açar. Videoları izleyemiyorsanız bilgisayarınıza k lite codec pack kurmayı unutmayın.
tell-me-more-ingilizce-eğitim-seti-full-indir
ingilizce-eğitim-seti-full-indir
TELL ME MORE İNGİLİZCE EĞİTİM SETİ 16 CD FULL İNDİR TÜRKÇE TEK LİNK

Share this:

1 yorum :

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018