Youtube popüler olma

youtube png

Arkadaşlar biraz saçma yazı olabilir ama emin olun çok yararı dokunacaktır.Arkadaşlar ben 2011 yılında bir metin2 dolunay düşürme tekniği video'su çektim maksat keyif almaktı sonra geçen gün bir baktım 75.915 kişi izlemiş size böle popüler videolar yapmayı öğreticeğim ( video da video olsa millet sövmüş beni çok saçma çekmiştim :) ) 

  1. İlk olarak videonuz belli başlı bir bölgeye hitap etsin. ( metin2 videosu çekerseniz metin2 oynayanların olduğu bölgeye hitap edersiniz.)
  2. Kesinlikle adını herkesin arayacağı türden bir şey koyun. ( videonun adını adınız yerine konudan anahtar kelimeler koyun.)
  3. Videonuzu yorumları vb. şeyleri açın insanlara yardımcı olacaktır.
3 Aşamada bir video yaptık. Biliyorsunuz youtube aramalarında her zaman daha çok izlenen videolar üst kısımda çıkar zamanla izlenme oranınız arttıkça üst kısımlarda çıkmaya başlayacaksınız.

Paylaşım faydalı olduysa ne mutlu bana.
İyi kötü yorum yapmayı unutmayın.

İşte Gerçekten saçma ve izleyince iğrendiğim ama popüler video +(o.O)+

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018