Virüs Bilgisayardan Tamamen Nasıl Silinir!!?

Virüsü bilgisayardan tamamen silme
Virüs Bilgisayardan Tamamen Nasıl Silinir başlığı altında birçok kişinin yazı aradığını ama bulamadığını biliyordum bende size bununla ilgili bir şey bahsetmek istiyorum.%100 hiçbir bilgisayardan virüs silinmez ancak çokkk büyük oranda silmenin yolunu göstereceğim bi küçük hikayeyle başlıyorum

  • Çok öncede bilgisayarımız formattan yeni gelmişti tabi bir korku oldu içimde yine bozulur diye kortum ve saat başı tarama yapıyordum ama 2-3 gün dayanmadı. Yine bozuldu nedeni virüs programı bozukmuş ve bilgisayarı virüs basmış çökmüş.
Bunu nasıl engelleyeceğiz yada virüs kaptı bunu nasıl düzelteceğiz diyorsanız çok basit işte bunun yollarına gelelim.

  • Kesinlikle bilgisayarınıza 2'den fazla virüs programı yükleyin ve bi saat bulun kendinize o saatlerde  ; tüm bilgisayar taraması yapın.
  • Ardından indirme yaparken trojan virüsü uyarısı alıp asla sakla yada virüs programını kapatmayın çok sinsi vürüsleridir trojan.
  • Ne olursa olsun çok aradığınız şeyde olsa her siteden indirmeyin ( çok fazla yok ama yakında yaygınlaşacağını düşünüyorum virüs total verilmeyen hiçbir şeyi indirmeyin.)
  • Ardından size vereceğim online yani internetten virüs tarama programı vereceğim çok küçük ayrıntıları kaçırmayıp da her şeyin detayını vereceği için işinize yarar.
  • Yukarıda Bahsettiğim siteye gitmek için tıkla. VİRÜSTOTAL
Makale Yine kendim tarafımca yazılmıştır makaleme çok güveniyorum kaynak belirttiğiniz sürece sitenizde paylaşabilirsiniz. İyi Bayramlar.

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018