Criminal Case Altın ve Hızlı Görev Yapma Hilesi

Criminal Case Logo

Adımları düzgün bir şekilde takip ettiğiniz müddetce çok kullanışlı bir hile olduğunu söyleyebilirim
arkadaşlar hile 32bit ve 64bit seçenekleri sunuyor bunun için winrardan çıkarırken sisteminize uygun olanı
çıkarmanızı tavsiye ediyorum. Ve mozilla kullanarak yaptım ben chromede bazı sorunlar oldu mozillayla yapmanızı öneririm.

Öncelikle Hileyi bilgisayara indiriyoruz.
1. Adım : Oyunumuzu mozilla firefox ta açıp programa geliyoruz resimde gördüğünüz gibi Flash Player Plugin_11_X_XXX seçiyoruz.
2. Adım : Atack butonuna tıklatıp hilemizin entegre olmasını bekliyoruz entegre olduğunda karşımıza uyarı ekranı gelecektir tamam deyip kapatıyoruz.
3. Adım : Bu altınınızı 99.999.999 yapacak olan kısımdır burda dikkat edilmesi gereken bir husus var bunu yaptıktan sonra kesinlikle sayfa yenilemeyiniz yoksa altınlar gidecektir yapacağınız harcamaları sayfa yenilemeden yapınız.
4. Adım : Bu süre oyunlarında kullanılan bir kısım bunu kullanma imkanım olmadı o yüzden tam bilgi veremiyorum.
5. Adım : Buda 4 gibi süre oyunlarında kullanılıyor.
6. Adım : Ve en önemlisi bu butona tıkladıktan sonra bir kaç saniye bekleyip oyuna giriniz. Herhangi bir bölümü açınız ve püf nokta, oyunun bulmanızı istediği öğenin nerde olduğunun bir öneminin olmamasıdır siz nereye tıklarsanız tıklayın o öğeyi bulmuş saymaktadır hileyi doğru bir şekilde entegre ettiğiniz taktirde 2 saniye içerisinde bölümü bitirmiş en yüksek puanı almış olacaksınız...
Hileyi İndirmek İçin Tıkla
Benzer Aramalar:Criminal Case,Criminal Case altın hilesi,Criminal Case Hack,Criminal Case Cheat,Criminal Case Hızlandırma hilesi,Criminal Case bedava altın,criminal case hızlı olma,Criminal Case hızlı bitirme,Criminal Case Süre hilesi

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018