İdm - İnternet Download Manager Full Tek Link Sorunsuz


 İnternette idm full tek link indir sorgusunu arattığımda pek çok karmaşık yapı ile karşılaşıyordum. Ben de bu yüzden İnternet Download Manager'ın full tek link sürümünü sizlerle paylaşmak istedim. Bilgisayarınıza indirip gönül rahatlığı ile kullanmanızı sağlamak için de programın full sürümünün kurulum videosunu da aşağıda sizler için hazırladığım. Öncelikle turbobit üzerinden dosyayı indirmeniz gerekiyor. Daha sonra aşağıdaki kurulum aşamalarını takip ederek programı kurabilir ve kullanabilirsiniz. Kurulum ve kullanım hususunda sorun yaşayan arkadaşlar olursa konu altına yorum bırakmaları yeterli olacaktır. Keyifle kullanmanız dileğiyle.

İNTERNET DOWNLOAD MANAGER 2013 FULL TEK LİNK SORUNSUZ İNDİR

Eğer turbobitten beklemeden indirmek istiyorum diyorsanızBURAYA TIKLA  linkteki çeviricileri kullanarak indirme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. 

Not: Açılan linklerde geri sayımın bitmesini bekleyerek reklamı geç deyin ardından turbobit sayfası açılacaktır. 

TURBOBİTTEN NASIL DOSYA İNDİREBİLİRİM ?


Gelelim kurulum aşamasına aşağıdaki videoda sizlere programı nasıl kurup full sürüm haline getireceğinizi açıkladım. Takıldığınız konulara olursa yine sorabilirsiniz.




Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018