Kumtel Ecoray Kullanma Kılavuzu Kurulum Açıklamalı


  Kış aylarıyla birlikte öğrenci evlerinde elektrik faturlarının bedeli artmaya başlıyor. Biz de kirası ucuz olsun da doğalgaz mühim değil zihniyetinden hareketle İzmir'de ıstıcı yakıyoruz.

  Kendi odam için bu yıl Kipa'da satılan Kumtel Ecoray isimli cihazı aldım ve fazlası ile memnunum . 60 TL ye satın almıştım. Ayaksız, duvara monte bir cihaz. Dilerseniz gittigidiyor üzerinde ayaklıklı satan satıcılarda mevcut edinebilirsiniz. Bu tarz cihazların kullanma kılavuzlarını her yerde bulmak mümkün olmuyor. Ben de taratıp pdf haline getirdim ve blogda yayınlayım, faydalanan olur diye düşündüm. Umarım işinizi görür. Kış aylarında üşütmeyin aman dikkat!


Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018