Hi-Level Tablet İnceleme Genel Bakış T701W

hi-leveltabletözellikleri
 Uzun zamandır küçükte olsa bir tablet almak istiyordum. Ama fiyat konusu ve ürünün işlevselliği benim açımdan oldukça mühim unsurlardı. Bu yüzden günlerce web sayfalarında tabletlerle ilgili inceleme ve yorumları okudum. Doğrusu hemen her üründe bir şikayete rastlıyordum bu durumda kafamı iyice allak bullak ediyordu. Bir ürünün artısı diğer bir ürünün eksisi filan derken en iyisi gidip görüp dokunup almak dedim.

 Bu maksatla teknoloji mağazalarını gezdim.Teknosa'da ürünler her zaman olduğu gibi piyasa fiyatından yukarıda iken Bimeks ve Gold Bilgisayar gibi firmalar daha cazip fiyata satış yapıyorlar bilginiz olsun. Ben de gezerken Kipa'da evet evet Kipa' da Hi-Level'in bu tabletine rastladım. Sadece beyazı kaldığı için ve kutusunu açtırıp baktığımda hoşuma gittiği için aldım.

Cihazı biraz kurcaladığımda hiç de fena olmadığını gördüm bu da benim  açımdan pozitif bir gelişme oldu açıkçası. Herkes verdiği paranın hakkını almak ister öyle değil mi. Şimdi kısaca cihazın özelliklerinden söz edeyim dilerseniz:



Hİ-LEVEL T701W TABLET ÖZELLİKLERİ

  • Cihazımız 1.2 Gh. Boxchip A10 işlemci ile çalışıyor.
  • Yine cihazın artılarında birisi 1 GB DDR3 belleğe sahip olması.
  • Cihazın en dikkat çekici yanlarından birisi 16 gb dahili belleğe sahip olması. Bu belleği 32 gb a kadar micro sd kart ile yükseltebiliyorsunuz.
  • Cihazımız Android 4.0 işletim sistemi ve Türkçe dil desteği ile geliyor.
  • Cihazımızda bir adet hdmı çıkışı bulunuyor.
  • Cihazımızın ön kamerası 0.3 mp vga çözünürlükte çalışıyor.
 Evet bunların cihazın genel özellikleri. Aşağıda sizler için kutu açılımı ve ufak bir tanıtım içeren bir video da ekledim. Cihazı alalaı 1-2 gün oldu aslında. Bu süre zarfındaki izlenimlerinden yola çıkarak sizlere cihazın artılarını ve eksilerinide sunmak isterim:
Cihazın +ları
  • Dokunmatik ekran hassasyetinin son derece tatmin edici olması
  • 16 gb dahili bellek ve 1gb ddr3 sayesinde fiyatına göre iyi performans vermesi
  • Hdmı çıkışının olması bir diğer güzel özellik
  • 1.2 ghz hızında çalışan cpu 
  • Kutu içerisindeki hediyeler ve 199 liralık fiyatı ve 2 yıl garanti 
hi-leveltablet
Cihazın -leri
  • Pek eksik göremesemde ara sıra takılıp programların sonlanması sorunu ile karşılaşmadım değil. Tabi bu zamanla düzeliyor. 
  • Wifi açıkken şarj süresinin bir anda azalmaya başlaması. Bu negatif bir şey zira şarjınız çabuk bitiyor. Bazı forumlarda cihazın şarjında problem olduğu söylenmiş ama ben bir sıkıntı görmedim.
  • 800*480 gibi düşük bir ekran çözünürlüğüne sahip olması. 
 Evet cihazla ilgili temel düşüncelerim bu şekilde. Fiyat performans olarak alınabilecek cihazlardan diye düşünüyorum. Bu fiyata garantili bu özellikte cihaz bulmak biraz zor açıkçası. Lakin benim param var üzerine biraz daha koyarım diyorsanız Ainol model tabletlere yönelmenizde fayda olacağı görüşündeyim. Cihazı aldıktan sonra size kurmanız için birkaç program ismi önermek de istiyorum:

Hangi Programları Kurmalıyım?
  • Astro File Manager: Dosyalarınıza düzenli derli toplu bir biçimde ulaşmak istiyosanız bu dosya yöneticisi programını kurmanızı kesinlikle tavsiye ederim
  • Adobe Reader: Eğer kitaplarınızı tabletinizden okumak istiyosanız olmazsa olmazlardan. Pdf formatında tüm dosyaları oldukça başarılı şekilde görüntülüyor.
  • Adobe Air: Bildiğimiz gibi Adobe Android'e artık flash desteği vermeyeceğini duyurdu. Piyasadaki flash desteği alan tek tarayıcı olmas vasfıda kaybolmuş oldu böylece andoidin. Bu açığı kapatmak için Adobe Air'ı çıkardı ve kullanıcılarına sundu. İnternette gezinme hızınızın artacağı kesin.
  • Juice Defender: Yine benim son derece sevdiğim ve beğendiğim uygulamalardan birisi. Tabletinizin şarj süresinden şikayetçiyseniz bu program tam size göre. Programı kurun ve daha fazla şarja sahip olun.
  • MxPlayer: Tabletinizde tüm videoları sorunsuz bir şekilde izlemek istiyorsanız bu program bilgisayarınızda mutlaka olmalı. Bana göre piyasada daha iyisi yok.
  • Advanced Taskkiller: Tabletiniz androidden kaynaklanan özelliklerden dolayı bazı uygulamalardan çıkış yapmaz ve o uygulamalar arka planda çalışarak sisteminizin yavaşlamasına sebebiyet verebilir. Advanced Taskiller işte bu programları tek adımda kapatmaya yarayan güzel bir uygulama. Tabletinizde görmek isteyeceksiniz.
Evet sevgili arkadaşlar. Bu yazıda sizlere Hi-Level T701w modelini elimden geldiğince tanıtmaya çalıştım. Cihazın en büyük eksisinin şarj süresi olduğunu ifade ettim. Tüm bunlar çerçevesinde 199 TL'ye giriş seviyesi bir tablet almak istiyosanız 7'lik ekranı ile sizi memnun edebileceği görüşündeyim bu cihazın. Aşağıda kendi hazırladığım kutu açılımı ve öntanıtım filmide yer alıyor. Fikir edinmeniz açısından faydalı olabilir. Hepinize neşeli günler dilerim.


Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018