Camtasia Studio 8 Full Sorunsuz Tek Link İndir

camtasiastudio
 Merhaba. Uzun bir aradan sonra yine bir program paylaşımı yapayım dedim.

 Camtasia Studio 8. Bu programın temel görevi ekran görüntülerini video formatında kaydetme ve düzenleme. Daha evvel bbflashback isimli programı kullanmış ve beğenmiştim. Ancak Camtasia'nın yeni sürümü de ilgimi çekti ve kullanmaya başladım. Sahiden son derece kullanışlı bir program.

 Programın full tek link şeklinde turbobit urlsi aşağıda yer alıyor. Kendim kontrol ettim, kurdum hatta yetmedi camtasia studio ile turbobitten nasıl dosya indirebileceğinizi bile kaydedip youtube a yükledim. Çektiğim bu video ile hem camtasia studio programının özelliklerinin bir kaçını görecek hem de turbobitten indirmede sorun yaşıyorsanız bu eksiği gidereceksiniz. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle...

CAMTASİA STUDİO 8 SORUNSUZ FULL TEK LİNK


Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018