Eski Türk Edebiyatı Bulmaca ile Ezberleme



Merhabalar. Malum vizeler yaklaştı ve ben de ders çalışırken çeşitli yöntemlerden yararlanıyorum. Bilgisayar ile aram oldukça iyi olduğu için çalışmalarım sırasında bilgisayar da bana epey yardımcı oluyor. Eski Türk Edebiyatı dersimiz oldukça ezbere dayalı bir ders olduğu için terimleri ezberlemek gerekiyor. Türk Dili ve Edebiyatı okuyan tüm öğrencilerin gördüğü ve zorlandığı derslerden birisi olduğu için alternatif yöntemler geliştirmek gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden değerli hocamız Prof. Dr. İlhan Genç'in kitabından yararlanarak hazırladığım 50 kelimelik bulmacayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Baştan sona kendi yapımımdır. Resimin üzerine tıklayıp yeni sekmede açarsanız büyük boyutta açılacaktır. Keyifle çözmeniz dileğiyle.

http://goo.gl/C94FO

[caption id="attachment_2333" align="aligncenter" width="604"]eski türk edebiyatı bulmaca BULMACA VE SORULAR[/caption]

GÖRSELİ BÜYÜTMEK İÇİN TIKLAYIN>>> http://img535.imageshack.us/img535/18/eskitrkbulmaca.jpg

CEVAPLAR


[caption id="attachment_2334" align="aligncenter" width="604"] BULMACANIN CEVAPLARI[/caption]

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018