Windows7 Başlangıç Onarma Çalışmazsa- Win7 Açılmazsa Yapmamız Gerekenler



Merhaba. Son günlerde kardeşimle laptopları değiştiğimiz için format atma yedekleme gibi işlerle uğraşıyorum. Kardeşimin Lenovo G565'ini kendime evlat edindim (: Bu süre zarfında Windows7 Ultimate kurup güncellemeler,yedeklemeler vb. işlemleri yaptım. Her şey güzel giderken bir anda bir sorun baş gösterdi. Windows7 açılmamaya başladı. Her açılışta başlangıç onarma sayfası çıkıyor,onar dediğimde ise onarmak yerine imleç ve mavi ekran öylece saatlerce duruyordu. İnternetten hummalı bir şekilde araştırma çabası içine girdim bende ve çeşitli konular buldum bu konu ile ilgili ve bu yöntemlere kendi yaptıklarımı da katarak bir şeyler harmanladım. Sonra bunları blogda da paylaşayım istedim.  Yani benim dışında yararlanmak isteyenlerde olur diye düşündüm. Buyrun konumuza geçelim. Umarım işinizi görür:

http://goo.gl/C94FO

Eğer hardiskinizde bir kurtarma bölüntüsü varsa bu yöntemi kullanabilirsiniz.

1- Tüm disketleri, CD'leri ve DVD'leri bilgisayarınızdan çıkarın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.

  • Bilgisayarınızda tek bir işletim sistemi yüklüyse, bilgisayarınız yeniden başlatılırken F8 tuşuna tekrar tekrar basın. F8 tuşuna, Windows logosu görünmeden önce basmaya başlamalısınız. Windows logosu görünürse, Windows oturum açma istemi görününceye kadar beklemeniz, sonra bilgisayarınızı kapatıp yeniden başlatarak yeniden denemeniz gerekir.

  • Bilgisayarınızda birden fazla işletim sistemi varsa, onarmak istediğiniz işletim sistemini seçili hale getirmek için ok tuşlarını kullanın ve ardından F8 tuşuna basın.




2- Gelişmiş Önyükleme Seçenekleri ekranında, ok tuşlarını kullanarak Bilgisayarınızı onarın'ı seçin  ve ENTER tuşuna basın.


3- Bir klavye düzeni seçin ve İleri'yi tıklatın.


4- Bir kullanıcı adı seçin ve parolayı girin, sonra Tamam'ı tıklatın.


5- Sistem Kurtarma Seçenekleri menüsünde Başlangıç Onarımı'nı tıklatın.





6- Metot 2 Adım 7'ye geçin.


METOT 2 : 

Window Kurulum DVD'si veya WinRE CD'si ile;


http://goo.gl/C94FO

1- Bilgisayarınızı Windows 7 kurulum DVD'si üzerinden başlatın.

BIOS : "Boot" Önceliğini Değiştirmek (Bilgisayarı DVD veya USB'den Başlatma)

2-  Karşınıza çıkacak ekranda Windows 7 kurulumunu başlatabilmek için herhangi bir tuşa basın. (Alttaki resim)

Eğer bunu 8 saniye içinde yapmazsanız Windows normal olarak başlatılır.Ve bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kalırsınız.


3- Dil seçeneklerini yapılandırın ve İleri deyin. (Alttaki resim)



4-  Bilgisayarınızı onarın'ı tıklatın.

5- Onarmak istediğiniz işletim sistemini seçin ve İleri'yi tıklatın.

6- Sistem Kurtarma Seçenekleri menüsünde Başlangıç Onarımı'nı tıklatın.

7- Şimdi Başlangıç Onarımı çalışmaya başlayacak

8- İşlem tamamlandığında Tamam tuşuna basın ve bilgisayarı yeniden başlatın.

BURAYA KADAR OLAN KISIM http://nonpasaran-windows7.blogspot.com/2010/06/windows-7-baslangc-onarm-startup-repair.html ADRESİNDEN ALINTIDIR. YAZAN ARKADAŞA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İŞİME YARADI.

>>> BEN BU YÖNTEMLERDEN İKİNCİSİNİ KULLANDIM VE WİNDOWS7 DVD'SİNİ BİLGİSAYARIMA TAKIP BAŞLANGIÇ ONARMAYI ÇALIŞTIRDIM.

>>>İLK DENEMEMDE DEĞİŞEN BİR ŞEY OLMADI BAŞLANGIÇTA YİNE BAŞLANGIÇ ONARMA BENİ KARŞILADI VE SORUN DEVAM ETTİ.

>>>BENDE AÇILIŞTA BİOS SAYFASINA GİRDİM VE HARDDİSK KISIMINDA SECILI OLAN DRIVER TÜRÜ OLAN AHCI'YI HERHANGİ BİR SEÇENEKLE DEĞİŞTİRDİM.

>>> DAHA SONRA İKİNCİ YÖNTEMİ AYNEN UYGULADIM BİRAZ UZUN SÜRSE BİLE SORUNUM ÇÖZÜLDÜ VE ŞU AN SİZE BU İŞLEMİ YAPTIĞIM BİLGİSAYARDAN YAZIYORUM (:

Anladım umarım işinizi görmüştür. Yorumlarınızı eksik etmemeniz dileğiyle...

http://goo.gl/C94FO

Share this:

Yorum Gönder

 
Copyright © Full Programlar indir. Designed by OddThemes & Best Wordpress Themes 2018